כיצד לבחור בגדי גברים עבור גברים גבוהים יותר

כשמדובר בבגדים, פרופורציות של אדם גבוה קשות יותר לניהול. למרות שהוא עשוי להיות קצת יותר גבוה מהממוצע, הוא עדיין יכול להתנסות עם צלליות אדג 'יריות. מכנסיים רחבים הם דרך מצוינת להוסיף רוחב לרגליים תוך איזון המותניים. עדיף להימנע ממכנסיים עם מותניים גבוהים, אבל ז 'קט עם נושא צבאי או הרפתקני ייראה טוב על גבר גבוה.

אפשר למצוא מגמות חדשות בבגדי גברים אצל מייסיס. הם נושאים ביגוד מזדמן ומיוחד ומגיעים חדשים ממותגים פופולריים, כולל פולו ראלף לורן, לקוסט, טומי הילפיגר וקלווין קליין. קניית בגדי גברים באינטרנט יכולה להיות נוחה, במיוחד אם אתה נוסע לעתים קרובות. הקמעונאות המקוונת גם תאפשר לך לנצל את הנוחות של קניות בכל מקום מהבית שלך. הרשת העולמית תהפוך את המשלוח הבינלאומי לרוח, וההזמנה המקוונת שלך תימסר בעוד כמה ימים.

עבור מלתחה אתית ובת קיימא, חפשו בגדים שעשויים מכותנה אורגנית מוסמכת GOTS מהודו. קוטן שותף עם חקלאים מעוטי יכולת ובמידה קטנה. הם מוקדשים לספק לעובדים תנאי עבודה בטוחים, הוגנים, ומוצרים באיכות גבוהה. בנוסף, הם מציעים קיזוזי פחמן למוצרים שלהם, אז הרכישה שלך עוזרת להילחם בשינויי האקלים. בנוסף להצעה הטובה ביותר בבגדי גברים ברי קיימא, קוטין מוכר גם בגדי ים ושאר דברים חיוניים.

בין אם אתם קונים באינטרנט או בחנות כלבו מקומית, זכרו את הטיפים הבאים: לבחור בגדים בצבע מוצק על פני בדים מודפסים או מפוספסים. תמיד עדיף לבחור צבעים מוצקים. ככל שהם יותר נייטרליים, כך הם יהיו יותר רב תכליתיים בארון הבגדים שלך. ולעולם אל תשכח ללבוש תחתונים עם בגדים בצבע מוצק. חשוב לא להסיר את התג מהמכנסיים כשתגיע הביתה. אתה יכול גם לשמור את הקבלה עד שאתה בטוח שהם יתאימו לארון הבגדים שלך.

לבוש הוא שם נרדף לבגדים, לאופנה וללבוש של גברים. זה מכסה הכל מחדשות של גברים לאיפה לקנות את זה. החל בג 'ינס ועד סוודרים, החל בלבוש ספורט וכלה בשבועת ספורט, למלבושי גברים יש את המראה הנכון עבור כל אדם. המדריך גם מציע עצות מועילות לגבי קניית בגדי גברים.

כאשר קונים בגדי גברים באינטרנט, זכור שהגודל חשוב. תרשימי גודל מאוד מועילים ברכישת בגדי גברים, במיוחד כשאתה לא בטוח מה הכי מתאים. להרבה גברים יש בעיה עם זה, אז הכוונה לתרשים גודל יכולה להקל על תהליך הקניות. עבור הגברים שיש להם יותר ביטחון באינטרנט, Westside מציע אפשרויות גדולות רבות. ומאחר ובגדי הגברים הפכו לנושא חם ברשתות החברתיות, קל למצוא בגד אופנתי לגבר שלך.

בניגוד לחנות הבגדים הממוצעת שלך, הנסלי מציע בגדי גברים בגדלים גבוהים במיוחד. מידות גבוהות במיוחד ארוכות ב-2 אינץ 'מגדלים רגילים, עם אורך שרוול של סנטימטר נוסף. אם אתה מעל 1.80, אתה צריך לבחור בגדלים גבוהים במיוחד. חולצה גבוהה תכסה את הגוף שלך לגמרי. החלק הגבוה ביותר אצל הנסלי יספק לך גם חולצות עם שרוולים ארוכים במיוחד.

בגדי הגברים התפתחו עם הצרכים המשתנים של החברה. למשל, לפני המברשת, גברים לבשו גרביים וגרביים. גרביים, שהיו עשויים בדרך כלל מצמר, עלו מעל הברך. במקרים מסוימים, הכפתור היה על הברך. גברים גם לבשו חולצות מכוסות סביב רגליהם. הדבר איפשר לנו להיות נוחים וחמים. בנוסף לכך, גברים לבשו חולצות שתואמות לבגדיהם.

הצעד הבא הוא לעשות מדידות. בהתאם לסגנון, גודל ניתן למצוא על ידי בדיקת המדידות של זוג ג 'ינס קיים. כדי לקבוע את גודל המותניים, למדוד את החלק העליון של רצועת המותניים. ודא ליישם את סרט המדידה משמאל לימין. לאחר מכן, לקחת מדידות של התפר הפנימי מבסיס המפשעה לחלק העליון של הנעל. לבסוף, למדוד את היקף הירכיים. אם אתה על הגבול בין שני גדלים, סדר גודל גדול יותר.

פרטים נוספים: https://roberto.online/